بهترین شرکت تولید و پخش مصالح ساختمانی گیلان

فهرست مطالب

برای هر مهندس و معماری مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز اهمیت بالایی دارد زیرا در نهایت این کیفیت مصالح است که باعث می شود ساختمان شما با دوام و پایدار باقی بماند. مصالح ساختمانی رشت جزء پرطرفدارترین مصالح در سراسر ایران می باشد.

زمان مطالعه: 6 دقیقه

قبل از معرفی بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی در گیلان می خواهیم شما را با واژه مصالح ساختمانی آشنا کنیم پس تا پایان مقاله همراه ما باشید. بهترین شرکت تولید و پخش مصالح ساختمانی رشت(گیلان)  پخش میثم می باشد که همواره مرغوبترین و با کیفیت ترین مصالح ساختمانی را در اختیار شما همراهان گرامی میگذارد.

 

مصالح ساختمانی چیست؟

در احداث و ساخت و ساز از مواد و ساختاری استفاده می شود که به آن مصالح ساختمانی می گویند. هرکدام از این مصالح ویژگی های خاص خود را دارند که به صورت خام، طبیعی و مصنوعی در بازار موجود است. برای اینکه معماران و مهندسان ساخت و ساز در کار خود موفق باشند و در نهایت بتوانند سازه ای بادوام و مقاوم ارائه دهند باید راجع به مصالح ساختمانی اطلاعات کافی داشته باشند.

در طی چندین سال گذشته تا به الان مصالح ساختمانی برای احداث یک بنا دچار تحولاتی شده، مثلا امروزه از مصالح ساختمانی نوین که در مقایسه با مصالح قدیمی بسیار مفید تر و با ارزش تر است استفاده می کنند.

ویژگی های مصالح ساختمانی خوب موجود در پخش میثم شامل:

  • قابلیت جذب آب

مصالح ساختمانی رشت، به علت بارندگی های فراوان و رطوبت بالای هوا حتما باید از نوع دافع آب باشند تا در مقابل آب و اثرات آن مقاومت بالایی از خود نشان دهند

  • سرتابی

به این معنا که مصالح ساختمانی مورد استفاده در برابر گرما و حرارت بالا مقاوم باشند، تغییر شکل ندهند و علامتی از ذوب شدگی در آن ها ایجاد نشود.

مطالعه کنید  کاربرد سنگ ساختمانی

پخش میثم بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده مصالح ساختمانی رشت و کل استان گیلان می باشد از این رو شما می توانید باکیفیت ترین و مرغوب ترین مواد و مصالح لازم برای ساختمان سازی را از واحد فروش میثم تهیه بفرمایید.

  • ضریب نرمی

یکسری مصالح ساختمانی در مقابل آب مقاوم هستند مثل فلزات و شیشه که ضریب نرمی آنها 1 است، اما از آنجایی که شدت جذب آب در خاک زیاد است ضریب نرمی آن برابر با صفر می باشد. این ویژگی میتواند یکی از موارد مهم دیگری برای خرید مصالح ساختمانی در رشت باشد بدین صورت که مصالح با ضریب نرمی زیر 0.8  درمناطقی با رطوبت و بارندگی مداوم نباید استفاده شود.

  • ظرفیت حرارتی

به معنای جذب گرما و حرارت  در مصالح ساختمانی است که در نهایت منجر به افزایش دمای مواد و مصالح می شود.

اگر مقدار پایداری حرارت در مصالح مدنظر باشد، ظرفیت حرارتی حائز اهمیت می شود.

 

چرا انتخاب مصالح ساختمانی خوب و باکیفیت مهم است؟

مصالح ساختمانی خوب
مصالح ساختمانی میثم

لازم است بدانید که شما با استفاده از مصالح بی کیفت حتی ممکن است جان دیگران را به خطر بی اندازید مثلا در زمینه بتن ریزی باید بتن با کیفیتی را انتخاب کنید بدین صورت که ساختمان مقاوت کششی و فشاری خود را حفظ کند تا با کمترین اتفاق و تنشی منجر به خرابی و ریزش ساختمان نشوید.

همچنین انتخاب سنگ نمای ساختمان حائز اهمیت است زیرا بی کیفیتی آن می تواند برای عابران پیاده خطر آفرین شود.

مهندسین و معماران ساختمان ساز گاهی با انتخاب نادرست وساخت ساختمان هایی با مصالح بی کیفیت باعث آسیب به خود و سایر ساختمان های مجاور می شوند. ناگفته نماند که انتخاب مصالح ساختمانی مرغوب باعث حفظ محیط زیست نیز می شود. از تمامی همکاران و مهندسان عزیز خواهشمندیم برای ساخت و ساز خود به پخش میثم بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده مصالح ساختمانی رشت مراجعه کرده تا بصورت حضوری و آنلاین باکیفیت ترین مصالح ساختمانی را در اختیارشان قرار گیرد.

مطالعه کنید  تفاوت و ویژگی های گچ سفید کاری و گچ زیر کار

 

چرا پخش میثم:

مجموعه پخش میثم در سال 1380 تاسیس شد که هم اکنون به عنوان بزرگترین و بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی رشت( گیلان ) به شمار می رود. شما می توانید از متخصصان پخش میثم برای مشاوره و تصمیم گیری درست در جهت ساخت و سازبا کمترین هزینه ممکن بهره ببرید. همیشه در دسترس بودن پخش میثم یکی دیگر از مواردی است که به عنوان بهترین شرکت در گیلان شناخته شده و همچنین در تمام ایام هفته بصورت حضوری و 24 ساعته به صورت آنلاین آماده ی پاسخگویی و ارائه محصول به شما می باشد.

ناگفته نماند پخش میثم در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را ثبت، و به هرجای میهن عزیز که باشید ارسال می کند. ممنون از شما که تا انتهای مقاله همراه ما بودین و باعث افتخار است که نظرات خود را درمورد پخش میثم و مصالح ساختمانی در انتهای صفحه بیان نمایید.

نکته مهم : جهت برقراری ارتباط با واحد فروش و یا استعلام موجودی انبار کافیست از ( استعلام قیمت ) استفاده کنید ، با تشکر واحد پشتیبانی پخش میثم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات
پیمایش به بالا