شیر حمام

مصالح ساختمانی؛راهنمای خرید شیر حمام

راهنمای خرید شیر حمام

هنگامی که یک شیر مناسب برای حمام خانه ی خود انتخاب میکند، جدا از اینکه نقش مجرای انتقال آب را دارد میتواند بر روی دکوراسیون داخلی و سبک حمام شما نیز تاثیر گذار باشند. هنگامی که میخواهید دست به خرید بهترین شیرآلات برای حمام بزنید، باید نکات بسیار مهمی را بدانید. از جمله میتوانیم به ظاهر شیر، دوام، سهولت در نصب و مراقبت، راحتی، ایمنی و همچنین خدمات پس از فروش اشاره کنیم.

 

جنس شیرآلات حمام

اگر شیر حمامی که انتخاب کرده اید از جنس برنج و فولاد ضد زنگ است میتوانید از عمر طولانی آنها مطمئن باشید. آلیاژ دیگری که در ساخت شیرآلات حمام استفاده میشود آلیاژ مس است که خاصیت ضد باکتری دارد اما میتواند در دراز مدت باعث ایجاد سرب شود که بسیار خطرناک است. شیرآلات حمامی که از آلیاژ روی تولید شده اند، دوام و طول عمر پایینی دارند. همینطور شیرآلاتی که از جنس پلاستیک تولید میشوند نیز مستعد پارگی و ساییدگی هستند. ما در راهنمای خرید شیر حمام به شما پیشنهاد میکنیم از شیرآلاتی استفاده کنید که از جنس برنج و یا استیل ضد زنگ باشد.

 

طراحی و ظاهر شیر حمام

قطعا برای تمام کسانی که میخواهند وسیله ای جدید برای منزل خود تهیه کنند ظاهر و طراحی از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید شیر حمام نیز از این قائده مستثنی نیست. پس در هنگام خرید شیرآلات باید دقت و توجه بالایی به ظاهر و هارمونی شیرآلات با سایر اجزای حمام خود داشته باشید. امروزه انواع طرح و رنگ های متنوع از شیرآلات حمام در بازار موجود است که شما میتوانید با توجه به سلیقه ی خود و همچنین دکوراسیونی که برای حمام در نظر گرفته اید آنها را انتخاب کنید.

مطالعه کنید  شیرآلات گیلان | نکات خرید شیر روشویی

 

مصرف آب شیرآلات حمام

در این قسمت از راهنمای خرید شیر حمام باید به یک گزینه ی مهم اشاره کنیم. شیرآلاتی که برای حمام منزل خود تهیه میکنید باید به گونه ای طراحی شده باشند که کمترین میزان مصرف آب را داشته باشند. متخصصات طراحی شیرآلات برای اینکه همزمان با کاهش مصرف آب فشار و پاشش آب نیز بیشتر شود قطعه ای به نام پرلاتور را استفاده میکنند.

 

دوام شیرآلات حمام

حتما شما هم با مشکل فرسودگی و از بین رفتن آبکاری شیرآلات حمام مواجه شده اید. از آنجا که این شیرآلات در محیط مرطوب قرار دارند، میتوانند به سادگی فرسوده شده و زیبایی ظاهری خود را از دست بدهند. اما در راهنمای خرید شیر حمام به شما پیشنهاد میکنیم که از کارتریج سرامیکی استفاده کنید.

استفاده ی راحت از شیرآلات حمام

پر کاربردترین شیر حمام موجود در بازار مدل های اهرمی و دستگیره‌ای هستند. البته امروزه مدل های با تکنولوژی بالا نیز به بازار عرضه شده اند که بدون دخالت دست میتوان دما و شدت جریان آب را کنترل کرد

سهولت در استفاده از شیرآلات حمام

امروزه شیرآلات حمام در مدل‌های مختلفی ارائه می‌شوند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مدل‌های اهرمی و دستگیره‌ای اشاره کرد. البته امروزه مدل‌های پیشرفته‌تری از شیرآلات وجود دارد که بدون دخالت دست، می‌توانند دمای آب را تنظیم کنند. این مدل از شیرآلات، بیشتر در مراکز درمانی و بهداشتی، مانند بیمارستان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند.

 

نوع آبکاری شیرآلات حمام

امروزه آبکاری‌های مختلفی برای شیرآلات به‌کاررفته در حمام‌ها انجام می‌شود. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آبکاری شیرآلات با کروم، نیکل، برنز و برنج اشاره کرد. هرکدام از این آبکاری‌ها دارای مزایای خاص خودشان بوده، اما برخی از آن‌ها مقاومت بیشتری را نشان خواهند داد. از بهترین آبکاری‌ها برای شیرآلات حمام می‌توان به آبکاری کروم اشاره کرد. شیرآلاتی که چنین آبکاری دارند، مقاومت بسیار زیادی در برابر خوردگی و فرسودگی از خود نشان خواهند داد.

مطالعه کنید  صفر تا صد راهنمای خرید شیر ظرفشویی

 

ارتفاع شیرآلات حمام

از دیگر نکاتی که در راهنمای خرید بهترین شیرآلات برای حمام باید به آن اشاره کنیم، ارتفاع مناسب آن‌ها است. زمانی که قصد خرید شیرآلات برای حمام را دارید، علاوه بر ارتفاع، باید به برد شیرآلات، عمق سینک و وان و … توجه کنید. امروزه شیرآلات حمام به سه صورت، قابل نصب بر روی عرشه، دیوار و کف را دارند. شیرآلاتی که می‌توانند بر روی عرضه نصب شوند، مناسب استفاده بر روی لبه‌های سینک خواهند بود.

 

نصب شیرآلات حمام

اگر قصد خرید هرگونه شیرآلات برای حمام را دارید، باید به قابلیت نصب ساده آن‌ها نیز توجه کنید. این قابلیت نه‌تنها به افرادی که وظیفه نصب آن‌ها را دارند کمک می‌کنند، بلکه در درازمدت به شما این اجازه را می‌دهند تا با کمترین دردسر، شیرآلات خود را تغییر دهید. برخی از شیرآلات حمام دارای پیچ‌ومهره و واشرهای زیادی هستند و کارکردن با آن‌ها نیازمند تخصص بیشتری است.

درحالی‌که برخی دیگر از شیرآلات حمام موجود در بازار تعداد قطعات اضافی را کاهش داده و به کاربران اجازه می‌دهند تا به‌سادگی، شیرآلات حمام را نصب کنند. ما در راهنمای خرید بهترین شیرآلات برای حمام پیشنهاد می‌کنیم که از شیرآلاتی استفاده کنید که قابلیت نصب آسان داشته باشند.

 

 

نکته مهم : جهت برقراری ارتباط با واحد فروش و یا استعلام موجودی انبار کافیست از ( استعلام قیمت ) استفاده کنید ، با تشکر واحد پشتیبانی پخش میثم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات
پیمایش به بالا