شیر آشپزخانه

راهنمای خرید شیر ظرفشویی

فهرست مطالب

راهنمای خرید شیر ظرفشویی

از مهمترین وسایل مورد نیاز هر آشپزخانه، شیر ظرفشویی است که وظیفه خطیری مثل آبرسانی برای شستشوی ظروف و مواد غذایی را برعهده دارد. در خرید شیر ظرفشویی، پارامترهای بسیاری نقش دارند اما عده ای تنها به قیمت شیر ظرفشویی دقت می کنند و در نهایت ضرر می بینند. اگر تنها سعی در خرید ارزانترین شیر ظرفشویی داشته باشید و به کیفیت ساخت آن توجه نکنید، امکان دارد که خرید شما تنها مدت کوتاهی دوام بیاورد. پس نکاتی که باید هنگام خرید شیرآلات آشپزخانه در نظر داشته باشید، چه چیزهایی هستند؟

 

راهنمای خرید شیرآلات ظرفشویی

یک شیر ظرفشویی استاندارد و کاربردی می تواند شستن ظروف را سهولت بخشد و حتی آن را به کاری لذت بخش تبدیل کند. البته این موضوع تنها به شستن ظروف منتهی نمی شود و بلکه شستن میوه ها، سبزیجات و حتی تهیه برنج یا غذا هم توسط این شیرآلات انجام می شوند. در نتیجه اگر شیر ظرفشویی از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، مشکلات بسیاری برای آشپز ایجاد می کند. برای مثال همه ما حداقل یکبار با شیرآلات غیراستانداردی که باعث پاشیدن آب به لباس هایمان شده است، مواجه شده ایم.

 

جنس شیرآلات آشپزخانه

پیشرفت علم و صنعت باعث شده است که از لوازم و تجهیزات مختلف اجناس خوب و بدی به صورت گسترده رایج شوند و شیرآلات بهداشتی هم از این دسته هستند. پس در نتیجه جنسی که شیر ظرفشویی موردنظر شما دارد، نقش بسیار مهمی در کارایی و اثربخشی آن ایفا می‌کند. پس باید هنگام خرید شیرآلات بهداشتی جنس آنها را در اولویت‌ قرار دهید.شیر ظرفشویی

مطالعه کنید  مراحل رفع نشتی شیرآلات حمام

 

مدل شیر ظرفشویی

 گونه شیر ظرفشویی تأثیر بسیاری در کارایی و سهولت استفاده شما دارد. مدل شیرآلات ظرفشویی که در رستوران مورد استفاده قرار می گیرد با مدل شیر ظرفشویی برای آشپزخانه شما می تواند تفاوت بسیاری داشته باشد. پس با مشخص کردن هدف و مکان استفاده خود می‌توانید مدل بهتری را خریداری نمایید.

 

متناسب با نیاز و استفاده شما

زمانی که مدل درست را انتخاب نمایید، هنگام شستن ظروف و دیگر اقلام نیازهای شما را به‌خوبی برطرف خواهد کرد، با این وجود در نهایت تجربه آسان‌تری خواهید داشت.

 

تناسب سایز یا اندازه شیرآلات ظرفشویی

اگر اندازه و ابعاد شیر ظرفشویی با سینک شما تناسب نداشته باشد، به عبارتی می‌توان گفت که شیر بلااستفاده می‌شود یا هنگام استفاده کار با آن سخت خواهد بود.

 

قیمت شیر ظرفشویی

قطعاً یکی از اصلیترین و مهمترین مسائل برای خرید شیرآلات آشپزخانه قیمت است. پیش از خرید و تصمیم‌گیری بودجه را تعیین کنید تا زمان خرید با خیالی آسوده بتوانید از میان مدل‌های مطابق با بودجه خود انتخاب نمایید.

 

نحوه و آسانی در تنظیم دمای آب

یکی از فاکتورهای پراهمیت که شیرآلات مختلف را نسبت به یکدیگر متمایز می کند و برتری می‌بخشد، نحوه تنظیم دمای آب یا کم و زیاد کردن فشار است. در نتیجه بهتر است مدلی را انتخاب و خریداری نمایید که بتوانید به آسانی آن را باز و بسته نمایید و همچنین دما را تنظیم کنید.

 

دوام و ماندگاری بالا

برای انجام هر خریدی به‌خصوص لوازمی که در طول روز زیاد با آن‌ها سروکار دارید، بهترین کار این است که از میان نمونه‌های باکیفیت انتخاب خود را انجام دهید تا ماندگاری بالایی را همراه با عملکرد مرغوب رقم بزند. برای مثال اگر زیباترین شیر ظرفشویی را تهیه نمایید اما از نظر کیفیت تعریفی نداشته باشد، پس از مدتی با ظهور مشکلاتی مثل سختی در باز و بسته کردن یا چکه آب مجبور به هزینه‌ها و خرید دوباره خواهید شد.

مطالعه کنید  نکات مهم در خرید شیرآلات کم مصرف

 

نکته مهم : جهت برقراری ارتباط با واحد فروش و یا استعلام موجودی انبار کافیست از ( استعلام قیمت ) استفاده کنید ، با تشکر واحد پشتیبانی پخش میثم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات
پیمایش به بالا