آجر بهمنی

فروش آجر بهمنی در گیلان

فهرست مطالب

آجربهمنی چیست ؟

آجربهمنی و کاربردهای آن همانند دیگر آجرها از مصالح ساختمانی می باشد که دارای قدمت زیادی است.از خاک رس با گرما تولید می شوند و رنگهای آن قرمز ، گلبهی و زرد می باشد و ظاهر آن مستطیل یا مکعبی و سوراخ های یک شکل داخل آن می باشد و ضخامت آن بین ۳ تا ۵ سانتی متر است و علت رنگی بودن آن به خاطر نحوه چیدن آن در کوره و شیوه پخش آتش دادن آنها می باشد .

مشخصات کلی آجربهمنی

قصد استفاده از آجربهمنی و کاربردهای آن را دارید باید حتما در مورد مشخصات کلی این آجرها اطلاعات کافی داشته باشید که شامل موارد زیر می باشد :

1.این آجرها دارای سطوح صاف ، سوراخ دار و مستطیلی هستند

2.در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود و دارای مقاومت فشاری بالا هستند

3.دارای ۱۰ یا ۸ سوراخ برای نفوذ ملات برای دیوارچینی احتیاج است

4.سطح سوراخ ها از ۲۵ درصد از سطح آجر نباید بیشتر باشد

5.جنس آن ترد و شکننده است و قابل تیشه زدن نمی باشد

6.این آجرها برای توکار ( طاق زنی ) ، پشت کار و آجرنما استفاده می شوند

7.وجود سوراخ ها برای خلاء ، عایق بندی و کم شدن وزن آجر می باشد

 

کاربردهای آجر بهمنی

آجربهمنی و کاربردهای آن برای نمای بیرونی و دیوارچینی است . ولی مهمترین کاربرد آن برای پروژه های ساختمانی است که احتیاج به آجری با دوام ، مقاوم در برابر یخ زدگی و رطوبت است و در سازه های که نقش باربری را دارند کاربرد دارد . این آجرها برای دیوارچینی محوطه ها ، حیاط منزل ، حصار باغ ها ، سوله ها ، تراس ویلاها ، منهول فاضلاب و زدن سقف با تیرآهن کاربرد دارند .

مطالعه کنید  ۶ تفاوت آجر معمولی با آجر نما

 

فواید آجربهمنی

این آجرها به افزایش جرم حرارتی ساختمان کمک می کنند و در تابستان و زمستان به راحتی از آن استفاده می شود . داشتن سوراخ در این آجرها به کاهش وزن دیوار و یکپارچگی دیوار به علت عبور ملات کمک می کند و در مقابل مواد شیمیایی مقاوم می باشد و تحمل بار زیاد را دارد و یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است . این آجرها اغلب در اصفهان تولید می شوند چون خاک رس اصفهان بهترین نوع خاک رس در ایران است .

 

ویژگی های آجربهمنی

این آجرهای بهمنی دارای طول عمر بالا ، مقاوم در برابر سرما و گرما ، قابلیت چینش های متنوع ، مقاومت فشاری بالا ، اشغال کردن فضای کم به دلیل ضخامت ، تنوع بالا در رنگبندی و غیره می باشد .

 

خرید آجربهمنی

آجربهمنی و کاربردهای آن بدین صورت است که آجربهمنی در سه رنگ قرمز ، گلبهی و زرد می باشد که بیشترین کاربرد را رنگ زرد دارد و از رس تهیه می شود و این آجرها در دو نوع سه طرف و چهار طرف نما تولید می شوند که انتخاب بهتر و خرید آسان شما می توانید به سایت میثم مراجعه و نمونه های این آجرها را مشاهده کنید.

نکته مهم : جهت برقراری ارتباط با واحد فروش و یا استعلام موجودی انبار کافیست از ( استعلام قیمت ) استفاده کنید ، با تشکر واحد پشتیبانی پخش میثم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات
پیمایش به بالا