بهترین برند شیرآلات ایرانی کدام است؟

فهرست مطالب

بهترین برند شیرآلات ایرانی کدام است؟

در سال‌های گذشته، برندهای شیرآلات ایرانی به خوبی توانسته اند جای خود را در خانه‌های ما باز کنند. خیلی از شیرآلات با کیفیت و بادوام خانه‌های ایرانی، از برندهای داخلی هستند. فرقی نمی‌کند که کدام سبک، مورد پسند شما است، حتماً با هر سلیقه ای می‌توانید شیرآلات مناسب خودتان را پیدا کنید.

 

معیارهای انتخاب برترین برند شیرآلات چیست؟

 

جنس بدنه

بهترین جنس بدنه شیرآلات برنج است. این فلز ارزشمند با آب واکنش نمی دهد و از نظر سلامتی و کیفیت، بهترین آلیاژ برای ساخت بدنه شیرالات میباشد.

برخی تولید کنندگان برای به صرفه شدن قیمت نهایی، برنج را با سایر آلیاژها مثل سرب و غیره ترکیب میکنند که این مورد به شدت مضر است و یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین شیرآلات است.

 

قطعات مصرفی

اگر فقط به ظاهر شیر توجه کنید و از کیفیت قطعات داخلی غاقل شوید، شاید کلاه سرتان گذاشته شود. مهمترین قطعه داخلی کارتریج است، تمام برندهای باکیفیت از کارتریج وارداتی استفاده میکنند.

کارتریج‌های اروپایی ساخت اسپانیا، ایتالیا و اتریش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بعد از آن کارتریج‌های چینی درجه یک کیفیت قابل قبولی دارد. قطعه دیگر پرلاتور است، همان شبکه توری شکل دهانه شیرآلات، که در شدت پاشش آب تاثیر ویژه‌ای دارد.

 

تنوع طرح و رنگ

در این قسمت اکثر برندها نمره قبولی را کسب میکنند و برای سلیقه های مختلف حرفی برای گفتن دارند. شیرآلات اهرمی محبوب ترین نوع شیرآلات است که در تمام مارک‌ها مشاهده میشود.

طراحان دکوراسیون داخلی از رنگها برای زیبا شدن محیط استفاده میکنند؛ فرض کنید یک سرویس بهداشتی لوکس با شیرآلات طلایی، سینک ظرفشویی مشکی با شیر ظرفشویی مشکی و… چه غوغایی بپا خواهد کرد.

مطالعه کنید  مصالح ساختمانی | ویژگی گچ ساختمانی

رنگهای طلایی، سفید، مشکی، کروم، طلایی مات و استیل مات، رزگلد و زیتونی رنگهایی هستند که در بازار طرفدار دارد. اما چیزی که از این تنوع رنگ مهمتر است، کیفیت رنگ و نحوه آبکاری است. بهترین روش آبکاری، PVD است که در شرایط خلا انجام میشود و دوام رنگ را به همراه خواهد داشت.

خدمات پس از فروش و گارانتی

ادعا کردن ساده‌ترین کار و البته دیوار حاشا بلند است! شاید شرکتی ۱۰۰ سال شیرآلات خود را گارانتی کند و شرکتی دیگر ۵ سال، مهمترین قسمت گارانتی قبول مسئولیت است.

اگر شما ۱۰۰ سال گارانتی داشته باشید و شرکت هیچ مشکلی را قبول نکنند، چه ارزشی دارد؟

نکته دیگر تامین قطعات است. اگر پس از خرابی، قطعه مورد نظر موجود نباشد ، زیبا‌ترین شیر موجود در دنیا هم باشد دیگر هیچ ارزشی ندارد.

 

سابقه و رضایت مشتریان

رضایت مشتریان یکی از عوامل موفقیت برند‌ها است. وقتی برندی به مرحله رضایت کاربر میرسد، موارد زیادی را رعایت کرده است.

 

لیستی کوتاه از بهترین‌ شیرآلات ایرانی

شیرآلات ایرانی این روز‌ها به قدری با کیفیت شده اند که کمتر کسی را سراغ داریم به دنبال شیرآلات خارجی باشد. اگر بخواهیم بهترین‌ها را لیست کنیم، لیستی طولانی خواهیم داشت. این را به خاطر داشته باشیم که صنعت شیرآلات در ایران رشد خوبی داشته‌ است پس جواب یه این سوال که بهترین مارک شیرآلات ایرانی چیست کار سختی است.

 

شیرآلات قهرمان

یکی از قدیمی ترین شرکت‌های تولید کننده شیرآلات ایرانی است. شیرآلات قهرمان از سال ۱۳۵۹ شروع به فعالیت کرده است، و نزدیک به ۳۵ سال تجربه فعالیت دارد. مدت‌ها به عنوان پرفروش ترین برند شیرآلات ایرانی بوده و هنوز هم یکی از شناخته شده‌ها است. شروع فعالیت این شرکت در تهران بوده است. اما به مرور، به اردبیل منتقل می‌شود. و در حال حاضر، بزرگترین کارخانه شیرآلات در خاورمیانه است.

مطالعه کنید  7 نکته طلایی خرید شیرآلات مناسب

 

شیرآلات راسان

کیفیت بالای این شرکت تولید کننده شیرآلات به خاطر کیفیت آلمانی آن است. متخصصان و فناوری‌های به کار رفته در تولید این شیرآلات، با استفاده از توانمندی‌ها و دانش بالا، اقدام به تولید شیرهای فانتزی، اهرمی و کلاسیک می‌کنند. تنوع محصولات در راسان بالا است و نزدیک به ۳۰۰ مدل مختلف از این محصولات توسط برند راسان تولید می‌شود.

 

شیرآلات کی دبلیو سی

تجهیزات این شرکت و برند اصلی آن، سوئیسی است. متریال شیرآلات KWC نیز از معروف ترین و باکیفیت ترین مواد به کار رفته در تولید شیرآلات است. به راحتی در خانه‌های لوکس ایران جا باز کرده است و تخصص آنها در تولید شیرآلات ساختمانی و شیرآلات توکار مدرن است.

 

شیرآلات شودر

یکی دیگر از پرفروش های شیرآلات برند شودر است. عمر این شرکت بیش از سی سال است. از سال ۱۳۷۰ شروع به فعالیت کرده و شیرآلات آن کاملاً ایرانی است. شیرآلات شودر تاکید زیادی بر روی جزییات و طراحی و تکنولوژی با توجه به نیاز مشتریان دارد. تنوع محصولات بالایی دارند و در تمام بخش‌های شیرآلات داخلی، از جمله حمام، سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه و کابینت‌ها با رنگ‌های مختلف در حال تولید هستند.

 

شیرآلات درخشان

شیرآلات تنها فعالیت شرکت درخشان نیست. اما به تولید شیرآلات خاص و زیبا نیز معروف است. با گسترش وسایل آشپزخانه، درخشان اقدام به تولید سینک، گاز آشپزخانه و شیرهای ساختمانی کرده است. هماهنگی این سه با هم، مزیت خرید از این برند ایرانی شیرآلات است.

 

شیرآلات شایان

بیش از سی سال سابقه پشت این شرکت تولید شیرآلات قرار دارد. نامی آشنا در بین برندهای تولید شیرآلات ایرانی است. در بین محصولات شیرآلات شایان، شیرهای اهرمی، خاص و فانتزی و کلاسیک دیده می‌شود. رنگ‌های برنز و کروم و طلایی نیز در تولید این شیرها به کار رفته است. بیشتر شیرآلات تولیدی این شرکت، کیفیت بالایی دارند و به بهینه سازی مصرف آب کمک می‌کنند.

مطالعه کنید  نکات مهم در ارتباط با شیرآلات حمام

 

 

نکته مهم : جهت برقراری ارتباط با واحد فروش و یا استعلام موجودی انبار کافیست از ( استعلام قیمت ) استفاده کنید ، با تشکر واحد پشتیبانی پخش میثم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات
پیمایش به بالا