یونولیت سقفی

قیمت یونولیت سقفی استاندارد

فهرست مطالب

یونولیت سقفی استاندارد چیست؟

یونولیت سقفی استاندارد نام محصولی است که در سال های اخیر بعنوان قالب بتن در سقف های دال یک طرفه یا اصطلاحا تیرچه بلوک مورد استفاده قرار میگیرد از این محصول بشکل مکعب مستطیل با ابعاد 25*50*200 مورد استفاده قرار میگیرد و دانسیته آن 12 می باشد.استفاده از یونولیت سقفی استاندارد دارای مزایای بسیار خوبی نسبت به سایر روش های اجرای سقف میباشد که مهمترین آنها سرعت اجرا ، ایجاد وزن سبک در سازه،عایق حرارتی و صوتی ، صرفه اقتصادی میباشد.

 

اندازه یونولیت های سقفی نسوز

1.یونولیت تیرچه فندوله یا بتنی با طول ۲ متر ، عرض ۵۰ سانتیمتر و ارتفاع ۲۰ و ۲۵ سانت
2.یونولیت تیرچه کرومیت یا فلزی با طول ۱ یا ۲ متر ، عرض ۶۵ و ارتفاع ۲۰ و ۲۵ سانتیمتر
3.یونولیت تیرچه پیش تنیده با طول ۲ متر ؛ عرض ۵۰ و ارتفاع ۱۵
4.یونولیت حفره دار با طول ۱۱۰ سانتیمتر ، عرض ۵۰ و ارتفاع ۲۵
5.یونولیت حفره دار به دلیل داشتن سوراخ هایی در طول آن از خاصیت اکوستیک بیشتری در برابر صوت و عایق بودن در برابر سرما و گرما برخوردار می باشد .

 

ساختار و ویژگی یونولیت نسوز

تولید یونولیت سقفی نسوز با توجه به حجم زیاد و عدم امکان واردات مقرون به صرفه بوده و در تمامی شهر های ایران تولید میشود.یونولیت به صورت بلوک های سقفی و ورق با ضخامت و دانسیته های مختلف تولید می گردد.ورق های یونولیت برای عایق بندی دیوارها و کف ساختمان ، قالب بندی فونداسیون و بعضی قسمتهای ستون و پوترهای اسکلت بتنی و بلوک سقفی نیز به عنوان پرکننده مابین تیرچه های سقف استفاده می شود .همان طور که میدانید ایجاد سازه ای سبکتر و مقاوم تر از اهداف اصلی و اساسی دنیای امروز برای ساخت و ساز می باشد به همین جهت امروزه استفاده از مصالح با ساخت های نمتفاوت مخصوصا پلیمری رواج پیدا کرده است که فوم سقفی از انواع پر کاربرد این نوع مصالح جدید می باشد.

مطالعه کنید  انواع گچ ساختمانی

 

 

مزایای استفاده از یونولیت

یونولیت روکش دار به عنوان ضد حریق نیز شناخته می شود و مزایایی برای این نوع می توان در نظر گرفت. مزایای عایق یونولیت این است که شما عزیزان به راحتی برای مکان های گوناگونی که احتمال حریق و آتش سوزی وجود دارد، می توانید از نوع پرفروش آن ها استفاده کنید. با استفاده از این نوع عایق می توان از خسارات و حوادث گوناگون نیز جلوگیری به عمل آورد. اما مزیتی که برای یونولیت بدون روکش بیان می شود، رنگ آمیزی به صورت کاملاً دلخواه است. شما می توانید انواع سقف مورد نظر را با استفاده از این روکش در رنگ های گوناگون خریداری کنید.

نکته مهم : جهت برقراری ارتباط با واحد فروش و یا استعلام موجودی انبار کافیست از ( استعلام قیمت ) استفاده کنید ، با تشکر واحد پشتیبانی پخش میثم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات
پیمایش به بالا