معرفی انواع شیرآلات

معرفی انواع شیرآلات آشپزخانه

فهرست مطالب

معرفی انواع شیرآلات آشپزخانه و کاربرد آن

آشپزخانه‌ها به عنوان بخشی اصلی یک خانه با سبک‌های مختلف طراحی می‌شوند. داخل خود آشپزخانه باید تجهیزات و دکوراسیونی مناسبی در نظر گرفته شود. به عنوان مثال انواع شیرآلات آشپزخانه علاوه بر کاربردی بودن، باعث زیبایی محیط هم می‌شوند و انتخاب محصولی که با محیط تناسب داشته باشد، اهمیت زیادی دارد.بنابراین اولین مرحله برای داشتن یک آشپزخانه زیبا و لوکس، شناخت مدل‌های مختلف شیرآلات است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

 

انواع شیرآلات آشپزخانه از نظر مدل

 

1.شیرهای شاوری

2.شیرهای فنری

3.شیر آب میکسر یک دسته ای

4.شیرآلات اهرمی دودسته

5.شیرآلات چشمی

6.شیرآلات هوشمند

7.شیر آشپزخانه همراه با شات آف

8.شیرآلات تک اهرمی

9.شیر روگازی

 

انواع شیرآلات آشپزخانه ازنظر جنس

بدنه اصلی شیرآلات توکار و بیرونی آشپزخانه جنس‌های مختلفی دارند. برخی از آنها از برنج یا سرب خشک ساخته می‌شوند.برای جلوگیری از خوردگی سرب و ورود آن به آب، توصیه می‌شود آن‌هایی که از آلیاژ برنج ساخته شده‌اند را انتخاب کنید.همچنین روکش‌های مختلفی برای این محصولات وجود دارد. به عنوان مثال شیرهای با روکش کروم، مقاومت و دوام بالایی دارند و امکان استفاده طولانی مدت را به شما می‌دهند. همچنین شیرهای با روکش برنج و بدنه هم جنس با آن، نیز بهترین گزینه در آشپزخانه شما هستند.شیرآلات

روکش برنز هم در بازار وجود دارد که زیبا و با کیفیت بوده و می‌تواند ظاهر آشپزخانه را تغییر دهد. در میان انواع شیرآلات آشپزخانه جدید، شیرآلات استیل را هم می‌توانیم قرار دهیم که اغلب ضد زنگ هستند و با وجود سطح براقشان در آشپزخانه‌هایی که سبک مدرن دارند، استفاده می‌شوند. در نهایت نیز روکش مس را می‌توانیم به عنوان یک انتخاب لوکس و مجلل در نظر بگیریم.

مطالعه کنید  راهنمای خرید بهترین نوع شیرآلات توالت در گیلان

 

ویژگی یک شیر مناسب برای آشپزخانه

شیرهای ظرفشویی نسبت به سایر شیرآلات تفاوت‌های مهمی دارند. آنها آب مصرفی خانواده را تامین می‌کنند و بنابراین جنس آنها باید بدون سرب باشد. برنج یک متریال مناسب برای شیرهای ظرفشویی است. علاوه بر این، میزان کیفیت مغزی و کارتریج یک شیر نیز مهم است. برندهای معتبر ایرانی معمولاً از کارتریج‌های اروپایی استفاده می‌کنند و این ویژگی تضمینی برای طول عمر بالاتر آنهاست. در انتخاب خود حتما به آبکاری، نوع و ضخامت آن نیز توجه کنید. در حال حاضر آبکاری با استفاده از کروم، PVD و الکترواستاتیک بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند.

 

نکات مهمی که هنگام خرید شیرآلات آشپزخانه باید در نظر گرفت

 

1.بررسی قیمت شیرآلات در محدوده ارزان تا لوکس و مقایسه آن‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی و بازار می‌تواند به شما کمک کند تا انتخابی را بر اساس بودجه خود داشته باشید.
2.مطمئن شوید که جنس شیرآلات استاندارد است و قطعات و ملزومات داخلی آن نیز استانداردهای فنی مناسب را رعایت کرده باشند.
3.اگر به دنبال مدل‌های خاص و لوکس هستید، بهتر است قبل از خرید تحقیق کرده و شیرآلات با کیفیت و با طراحی خاص را پیدا کنید.
4.با توجه به کمبود آب، سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که میزان کمتری آب مصرف می‌کنند.
5.انتخاب یک شیر مناسب دردسرهای نصب را کاهش می‌دهد.
6.رنگ و آبکاری شیرآلات را بر اساس دکوراسیون و سلیقه‌ خود انتخاب کنید. آبکاری‌های کروم، نیکل و برنز محبوبیت بیشتری دارند. آبکاری طلایی، سفید و مشکی نیز برای دکوراسیون‌های خاص مناسب هستند.
7.ضمانت و خدمات پس از فروش نیز باید در نظر گرفته شود و شیرآلات استاندارد باید گارانتی معتبر داشته باشند.

مطالعه کنید  5 روش تمیز کردن شیرآلات

 

نکته مهم : جهت برقراری ارتباط با واحد فروش و یا استعلام موجودی انبار کافیست از ( استعلام قیمت ) استفاده کنید ، با تشکر واحد پشتیبانی پخش میثم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات
پیمایش به بالا