چند نکته برای خرید دوش حمام

چند نکته برای خرید دوش حمام

فهرست مطالب

چند نکته برای خرید دوش حمام

در حال حاضر هر حمامی دارای علم دوش است. در حقیقت علم دوش بخشی جدایی ناپذیر از هر حمامی است. خرید یک علم دوش با کیفیت مناسب اهمیت زیادی دارد. چون یک دوش عالی در برابر آب ماندگاری زیادی دارد و تجربه حمام دلپذیری را به شما می ‌دهد. در این مقاله به بررسی مهم‌ ترین نکات در زمان خرید دوش حمام می ‌پردازیم.این درست است که شیرآلات و محصولات مختلف با ارتفاع کم برای وان، جکوزی و کابین دوش در بازار وجود دارند، اما علم دوش یا دوش حمام بسیار محبوب و رایج است. معمولا اگر فردی علاقه مند به استفاده از وان و دوش باشد، از تمام این محصولات با علم دوش استفاده می ‌کند.دوش حمام

 

معرفی انواع مدل های دوش حمام

دوش‌ها مدل های مختلفی دارند. شما باید با انواع مدل های دوش‌ آشنا باشید تا بتوانید بهترین مدل را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان انتخاب کنید:

علم دوش تک کاره ثابت

این دوش علمی طراحی بسیار ساده ‌ای دارد و بدون جابجایی با یک بست به دیوار یا سقف بسته می ‌شود. این نوع علم دوش در طرح‌ ها و با متریال‌ های مختلفی تولید می ‌شود و نسبت به مدل ‌های دیگر قیمت کمتری هم دارد.

علم دوش تک کاره متحرک

بعضی افراد دوست دارند سر دوش را در جهت دلخواه خودشان حرکت دهند تا بتوانند به راحتی تمام قسمت ‌های بدن خود را بشویند. این مدل علم دقیقا مناسب این دسته از افراد است.

مطالعه کنید  شیرآلات گیلان | نکات خرید شیر روشویی

علم دوش 2 کاره

فناوری دوش 2 کاره در واقع ترکیبی از فناوری دوش های ثابت و متحرک است. این دوش ‌های علمی از نظر زیبایی ظاهری بیشتر برای دکوراسیون مناسب هستند. به همین علت محبوب ترین و در عین حال گران ‌ترین نوع علم هستند.

 

انواع مدل علم دوش از لحاظ نصب

علم های دوش ساده

این مدل علم دوش با ظاهری تقریبا قدیمی و ساده است که قطعا همه شما آن را دیده ‌اید. این دوش ‌ها از میله‌ هایی با یک یا 2 سر دوش ساخته شده ‌اند. در حقیقت این دوش حمام در 2 مدل تک کاره و 2 کاره موجود و قابل تهیه است.

علم دوش فلت

علم دوش مدل تخت، نسل جدیدی از دوش‌ های حمام است که در آن به طراحی ‌اش توجه بسیار ویژه‌ ای شده است. این مدل اغلب دارای سر دوش های مربعی یا حتی گرد است اما کاملاً سطح آن صاف است.

علم دوش توکار

این روزها شیرآلات توکار در دکوراسیون مدرن بسیار محبوب شده اند. لوله‌ های این نوع دوش ‌ها داخل دیوار قرار گرفتند و فقط سر دوش و میله کشش آن بیرون دیوار می باشد.

علم دوش تلفنی

بدون شک دوش‌ های تلفنی را دیده‌ اید. این مدل دوش نام خود را به این علت گرفته که ظاهری شبیه به گوشی دارد و تنظیمات مختلفی مثل اسپری آب هم دارد.

 

انواع علم دوش از نظر جنس بدنه

جنس بدنه عامل خیلی مهمی در انتخاب تکنولوژی دوش می باشد. از آنجایی که دوش حمام همیشه نزدیک به آب است، برای افزایش طول عمر این محصول توصیه می کنیم از مواد مقاوم در برابر آب و گرما استفاده کنید. اساساً دوش ‌ها از متریال هایی تشکیل شده‌ اند که در ادامه به آن ‌ها اشاره می کنیم:

مطالعه کنید  کاربرد مصالح ساختمانی و مزایای آن

استنلس استیل

فولاد ۳۰۴ یا همان فولاد ضد زنگ در برابر خوردگی، خط و خش و غیره بسیار مقاومت خوبی دارد پس عمر مفید بالایی هم دارد. ظاهر دوش حمام با این متریال همیشه درخشان است.

آلومینیوم

این ماده اغلب در جهت ایمن سازی دوش ‌های عمومی یا یکبار مصرف استفاده می ‌شود. سبک بودن، ضد آب بودن و ضد زنگ بودن از ویژگی‌ های بارز این نوع دوش است. البته از آلومینیوم بیشتر در سبک‌ های دکوراسیون کلاسیک استفاده می ‌کنند.

برنج

بعضی از سرهای دوش از آلیاژ برنجی ساخته شده و بعد روکش کروم دارند. این ماده خاصیت انتقال حرارت بسیار بالایی دارد و گران قیمت هم می باشد، اما اگر دوست دارید دوش حمام شما از جنس شیر آب شما باشد، این گزینه بهترین انتخاب است.

پلاستیک

مقاوم در برابر رطوبت بالا، مقاوم در مقابل خوردگی و انعطاف پذیری بالا از ویژگی‌ های این ماده در دوش ‌های حمام است. اما به علت مقاومت مکانیکی کم و ظاهر نامناسب، کمتر مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

 

دیگر نکات مهم در خرید دوش حمام

 

-دوش ‌های دستی برای افرادی که کودکان کوچک یا حیوانات خانگی دارند بسیار مناسب است.

-یکی از ویژگی‌ های یک دوش مناسب و مطلوب، قابلیت تنظیم اسپری آب آن است.

-هرچه کیفیت و جلای سر دوش بهتر و بیشتر باشد، تمیز کردن آن آسان‌ تر می شود.

-سعی کنید دوشی را انتخاب کنید که توانایی باز کردن منافذ آن را داشته باشید، به خصوص دوش حمامی که به صورت خودکار باز شود تا بتوانید رسوبات را از دوش حمام خود تمیز کنید.

مطالعه کنید  مصالح ساختمانی | مراحل تولید گچ ساختمانی

-به شیوه چسباندن سر دوش دقت کنید.

-از فروشگاه ‌های معتبر خرید کنید تا بتوانند محصول خوبی را به شما عرضه کنند.

 

نکته مهم : جهت برقراری ارتباط با واحد فروش و یا استعلام موجودی انبار کافیست از ( استعلام قیمت ) استفاده کنید ، با تشکر واحد پشتیبانی پخش میثم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات
پیمایش به بالا