شیرآلات توالت

شیرآلات توالت با کیفیت و مناسب در گیلان

فهرست مطالب

شیرآلات دستشویی و توالت

شیرآلات دستشویی تاثیر زیادی در چگونگی ظاهر دستشویی دارد. برای اینکه محصول خریداری شده، کاملا مطابق با استانداردها و سیلقه شما باشد، می‌بایست با این محصولات و تنوع آن‌ها آشنا شوید. اصولا شیرآلات‌های ارائه شده به بازار از نظر جنس، رنگ بندی، مشخصات فنی، و مواردی از این دست با یکدیگر متفاوت هستند و تنوع زیادی دارند. بنابراین بهتر است با تنوع جنس، رنگ و کیفیت آن‌ها به خوبی آشنا شوید تا بتوانید محصولی مناسب را تهیه کنید. از آن جایی که قرار است شیرآلات برای مدت زمانی طولانی استفاده شوند، بهتر است قبل از خرید، از انتخاب خود و فاکتورهای کیفی و زیبایی موجود در محصول اطمینان حاصل کنید.

 

راهنمای خرید بهترین شیرآلات برای دستشویی

در راهنمای خرید بهترین شیرآلات برای دستشویی و توالت، مواردی را به شما عزیزان می‌گوییم تا بتوانید محصول مورد نظر خود را از همه نظر بررسی کرده و در نهایت بهترین و مناسب‌ترین آن را انتخاب و خریداری کنید. مهم‌ترین پارامترهایی که در هنگام خرید می‌بایست به آن‌ها دقت زیادی داشته باشید به شرح زیر هستند.

 

جنس به کار رفته در شیرآلات

اصولا در تولید و ساخت شیرآلات، استانداردهایی مشخص شده که می‌بایست تمامی محصولات مطابق با این استانداردها تولید شوند. جنس به کار رفته در شیرآلات نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که لازم است از این استانداردها تبعیت کند. شمش برنج با درصد سرب کم، از اصولی ترین، پایه‌ای‌ترین و اصلی‌ترین مواد اولیه در ساخت انواع شیرآلات است. ترکیبات موجود در این شمش مقادیری مس، روی و برخی افزودنی‌های مجاز دیگر است.

مطالعه کنید  چند نکته برای خرید دوش حمام

 

نوع طراحی شیرآلات

شاید این گزینه برای برخی افراد مهم نباشد. اما عده‌ای نیز هستند که سبک دکوراسیون خانه از جمله سرویس بهداشتی برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. نوع طراحی شیرآلات تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی محیط دستشویی دارد. به همین جهت بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که از نظر استانداردهای زیبایی با تولیدات روز دنیا و دکوراسیون موردنظر شما همخوانی داشته باشند. آبکاری و همچنین ضخامت موجود در شیرآلات دو پارامتری هستند که برای افزایش کیفیت و زیبایی محصول به کار می‌روند. برای اینکه بتوان مطمئن شد شیرآلات موردنظر تمامی استانداردهای لازم را در این زمینه دارند، تست‌هایی بر روی آن‌ها انجام می‌شود.

 

قیمت شیرآلات

همانطور که می‌دانید تنوع شیرآلات در بازار بسیار زیاد است. این تنوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: تنوع جنس، سطح کیفی محصول، رنگ بندی، ابعاد و اندازه شیرآلات، نوع کارایی از جمله توکار یا روکار بودن شیرآلات و برند تولیدکننده. خب با توجه به گستردگی محصولات، انتخاب کمی سخت می‌شود. همین تنوع در محصولات است که موجب تفاوت در قیمت نهایی آن‌ها می‌شود. احتمالا هرچه بخواهید محصولی امروزی‌تر و لوکس‌تر تهیه کنید، هزینه بیشتری می‌بایست برای آن بپردازید.

 

صرفه جویی در مصرف آب

قطعا این مورد جزء گزینه‌هایی است که می‌تواند برای هر خریداری مهم باشد. اصولا برای اینکه شیرآلات بتوانند در این زمینه به درستی کار کنند، آن‌ها را مجهز به قطعات مخصوصی می‌کنند. پرلاتور یکی از اصلی‌ترین قطعاتی است که می‌تواند به صورت کاملا مستقیم در جلوگیری از هدر رفت آب موثر باشد. این قطعات می‌توانند علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، به پاشش بهتر آب نیز کمک کنند. کارتریج شیر اهرمی به کار رفته در شیرآلات نیز که در بازار متنوع است، از قطعاتی است که با هدر رفت آب مقابله می‌کند.

مطالعه کنید  مهم ترین مزایای شیرآلات کم مصرف

 

طول عمر شیرآلات

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بعد از مدتی استفاده از شیرآلات، طول عمر آن‌ها به سر آمده و شیر شروع به چکه کردن می‌کند. اغلب افراد برای حل این مشکل به تعمیر محصول می‌پردازند. اما بهتر است قبل از خرید، نکات فنی محصول را مورد بررسی قرار دهید تا دچار این مشکل نشوید. طول عمر شیرآلاتی که دارای کارتریج سرامیکی هستند، نسبت به دیگر محصولات بیشتر است. این محصولات می‌توانند نسبت به دیگر اتواع شیرآلات برای مدت زمان بیشتری با همان کیفیت و کارایی اولیه کار کنند.

 

استفاده آسان

برخی از شیرآلات‌های اهرمی در بازار وجود دارند که برای استفاده از آن‌ها تنها نیاز به یک اهرم است. این اهرم به تنهایی می‌تواند مقدار آب سرد و گرم را تنظیم کند. یکی از نکات جالب توجه در این محصولات این است که شما می‌توانید دمای آب موردنظر خود را تنظیم کرده و در دفعات بعدی آب با تنظیم دلخواه خود را استفاده کنید. قطعا این شیرآلات نسبت به شیرهای دو اهرمی روش کار آسان‌تر و بهتری داشته و مشتریان نیز رضایت بیشتری از این محصولات خواهند داشت.

 

نصب راحت و آسان

هرچه شیرآلات قابلیت نصب و کاربری راحت‌تری داشته باشند، قطعا بیش از دیگر محصولات مورد پسند مشتریان خواهند بود. هرچند که بهتر است در هر حالتی برای نصب کردن اصولی شیرآلات از متخصصان این حوزه کمک بگیرید تا از محکم بودن کار اطمینان حاصل کرده و بتوانید برای مدت زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی از شیرآلات استفاده کنید.

 

نکته مهم : جهت برقراری ارتباط با واحد فروش و یا استعلام موجودی انبار کافیست از ( استعلام قیمت ) استفاده کنید ، با تشکر واحد پشتیبانی پخش میثم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات
پیمایش به بالا