بهترین لوله و اتصالات ایران

برترین برندهای لوله و اتصالات

فهرست مطالب

در ایران تعداد زیادی تولید کنده ی لوله و اتصالات وجود دارد که همگی سعی بر این دارند در تولید محصولات خود بهترین و برترین کیفیت را به کار ببرند تا در بازار فروش لوله و اتصالات، نسبت به رقبای خود موفق تر باشند و رضایت بالایی از ساختمان سازان و مشتریان را کسب نمایند.


زمان مطالعه: 8 دقیقه


در این مقاله از سایت پخش میثم که از بهترین مجموعه های پخش لوله و اتصالات رشت می باشد، قصد داریم برند هایی که در ایران لوله و اتصالات را تولید می کنند و جزء برند های معروف و سرشناس بازار هستند را معرفی نماییم، بنابراین تا پایان این مبحث همراه ما باشید و همچنین با ورود به سایت از دیگر مقالات مربوط به لوله و اتصالات دیدن نمایید.

 

برند آذین لوله

آذین لوله سپاهان یکی از برند های معروف در تولید لوله و اتصالات پوپیلن است. آذین لوله انواع محصولات تک لایه و 3 لایه و لوله های سبز و سفید رنگ را در بازار به فروش می رساند، که برای تولید محصولات با کیفیت خود از علم و ماشین آلات پیشرفته استفاده می کند تا بتواند استاندارد های لازم را از کشور دریافت نماید.

یکی از محصولات مرغوب آذین لوله که به نوعی نسل جدیدی از لوله های تک لایه است، لوله 3 لایه می باشد. لوله های آب گرم از برند آذین لوله دارای ویژگی های بسیار بالایی از جمله عدم نفوذ نور و اکسیژن، کاهش ضریب انبساط، عدم تغییر شکل به هنگام عبور آب داغ، عمر و دوام زیاد می باشد و برای سیستم لوله کشی آب گرم از این نوع لوله ها استفاده می شود. شرکت آذین لوله با کسب تاییدیه های فراوان از سازمان بهداشت و استاندارد ایران و خارج از کشور،توانسته ثابت کند که کیفیت محصولاتش بسیار بالا است.

مطالعه کنید  5 ایده دیزاین داخلی و بزرگ نمایی اتاق نشیمن

 

برند نیوفلکس

لوله و اتصالات
پخش میثم

شرکت گیتی پسند اصفهان تولید کننده ی انواع لوله و اتصالات پوش فیت است که، به اسم نیوفلکس وارد بازارشده. لوله و اتصالات فاضلابی جدید را پوش فیت می نامند که در بسیاری از کشورها به خاطر مقاومت بالا و ایمنی خوبی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد. پلی پروپلینی pp  از ماده ی اولیه ی تشکیل دهنده ی پوش فیت ها می باشد و برای جابه جایی مواد سمی ، شیمیایی در فاضلاب های سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد و به خاطر همین ویژگی منحصر به فرد اکثرا بجای لوله پولیکا از پوش فیت ها استفاده می کنند. نمایندگی های لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس دارای 4 دسته پوش فیت به نام های: پوش فیت گروه B و گروه BD، بست دیواری و گروه سایلنت هستند که در بازار به مشتریان خود عرضه می کنند. از مزایای خیلی خوبه لوله های پوش فیت نیوفلکس نسبت به رقبای خود وجود واشر آببندی شیار دارِ لاستیکی می باشد که در نهایت باعث نصب راحت، افزایش مقاومت، عدم ایجاد مشکل به خاطر مصرف چسب می شود.

در ادامه بخوانید: پی ساختمان و اهمیت آن در ساخت و ساز

 

برند نیوپایپ

شرکت گیتی پسند یک برند به نام نیوپایپ دارد که مربوط به لوله و اتصلات 5 لایه است که با جدید ترین دستگاه ها تولید می شوند و در ایران جزء مشهورترین برند لوله و اتصالات 5 لایه هستند. از خصوصیات لوله های نیوپایپ می توان به مقاومت و استحکام زیاد، تحمل دما و فشار بالا، بهداشت، ایمنی و افت فشار حداقلی اشاره نمود. آن قدر کیفیت این نوع اتصالات زیاد است که برنده ی انواع گواهینامه های ISO 9001 و bs2007 و OHSAS 1881  از سازمان استاندارد و مرکز تحقیقات ساختمان شده است. کاربرد های زیادی برای محصولات نیوپایپ دیده شده که می توان به سیستم انتقال آب رایزها، سیستم لوله کشی آب گرم و سرد، دستگاه های گرمایشی و سرمایشی، تهویه و … اشاره نمود. قابل ذکر است که محصولات این شرکت دارای ضمانتنامه 5 ساله و بیمه نامه ده ساله می باشد.

مطالعه کنید  تفاوت و ویژگی های گچ سفید کاری و گچ زیر کار

جهت خرید لوله و اتصالات رشت برای ساخت و ساز و یا مسائل فاضلابی وارد سایت پخش میثم شوید و یا با مشاوران این بخش در تماس باشید.

 

برند پلی ران اتصال

هدف شرکت پلی ران اتصال ساخت محصولات ترموپلاستیک است و از قدیمی ترین برندهای لوله و اتصالات پلی پروپیلن و پلی اتیلن می باشد. در طی گذز زمان و پیشرفت علم و دستگاه ها این برند 156 نوع لوله و اتصال در فشار و ابعاد مختلف  را تولید کرده است. از کاربردهای اتصالات پلی ران می توان به انتقال آب، سیستم آبیاری تحت فشار، برنامه های دفع فاضلاب و زهکشی اشاره نمود. شرکت پلی ران اتصال در عین رقابت جهانی با دیگر شرکت های تولید کننده ی لوله و اتصالات، کیفیت و مرغوبیت محصولات را با پیشرفته ترین متد ها سرلوحه کار خود قرار داده است.

طبق استاندارد ها محصولات برند پلی ران در دو بخش سیستم آبیاری و کشاورزی و سیستم فاضلابی قرار گرفته اند و چون محصولات پلی اتیلنی با کیفیتی تولید کرده اند گواهینامه و استاندارد های خوبی را دریافت کرده است.

 

برند پلیمر گلپایگان

از برند های معروف در جهت تولید لوله و اتصالات پی وی سی شرکت پلیمر گلپایگان می باشد که هدف آن در هنگام ساخت ، کاهش مشکلات مشتری ها می باشد و 3 دسته محصول تولید و به بازار عرضه می دارد. دسته اول شامل: لوله ساده لوله پوش فیت ، چسبی لوله برقی و جدار چاه است. دسته دوم شامل: اتصالات چسبی، برقی، فاضلابی پوش فیت است و دسته ی سوم شامل:ابزارهایی مانند آچار، گرد بر، لوله گیر و غیره می باشد.

مطالعه کنید  مقایسه لوله و اتصالات تک لایه و چند لایه

اولین شرکت در بومی کردن استانداردهای اروپا شرکت پلیمر گلپایگان بوده است، چرا که علاوه بر استاندارد و با کیفیت بودن محصولاتش، دارای آزمایشگاه خصوصی و همکاری با سازمان استاندارد می باشد و جزء برترین برندهای تولید لوله و اتصالات شناخته شده است و محصولات پی وی سی خود را حتی به خارج از کشورنیز صادر می کند.

سخن پایانی

ممنون از شما که تا پایان این مقاله همراه ما بودید سعی بر این داشتیم که برندهای معروف لوله و اتصالات را به شما معرفی نماییم و نتیجه می گیریم که، کیفیت و رعایت استانداردها در تولید این نوع محصولات حرف اول را می زند و باعث برترین شدن هر کدام در بین مشتری ها و سراسر کشور می شود. چنانچه شما هم قصد خرید لوله و اتصالات رشت را دارید با پخش میثم در ارتباط باشید.

روز و روزگارتان خوش

 

نکته مهم : جهت برقراری ارتباط با واحد فروش و یا استعلام موجودی انبار کافیست از ( استعلام قیمت ) استفاده کنید ، با تشکر واحد پشتیبانی پخش میثم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات
پیمایش به بالا